perjantai 30. marraskuuta 2018

Virtasten sirkusviikko

Sirkusviikolla meillä oli opettajana Sara Airola. Pyöritettiin lautasia ja vanteita. Huivilla tanssittiin ja palloja heiteltiin ja pallo piti olla pään päällä. Ja jokainen sai esittää oman ohjelmanumeronsa. Meillä oli hauskaa!

Osa Virtasista oli sirkusviikolla yötä opistolla. Meillä oli peli-ilta, liikuntahetki, sauna- ja herkkuilta ja torstaina oli disko. Ja perjantaina oli sitten kotiinlähtö.

J.M.: Mä oli saunassa ystävien kanssa, H:n ja N:n kanssa. Torstain diskossa mä tanssin A:n kanssa. Lautasilla mä tein J;n kanssa ja me tehtiin yhessä esitystä. Liikunnassa me pelattiin sitä curlinkia ja sählyä.

M.H.: Oltiin yötä. Heiteltiin huiveja ja palloja.

M.P.: Katsokaa sirkuskulkuetta! Huiveilla jonglööriä ja tehtiin akrobatiaa.

N.K.: Huiveilla heilutettiin ja renkailla keinuttiin. Isolla varjolla heitettiin huiveja ja palloja. Herkkuiltana syötiin lounas ja saunottiin ja tanssittiin. Saunan jälkeen syötiin herkkuja ja J tuli yövalvontaan. Ja ennen joulua mä tuun taas ja oon kaks yötä.

K.V.: Mulle jäi mieleen, että heittelin huiveja ilmaan ja otin kiinni vuorotellen. Se oli ohjelmanumerona mulla. Vuorotellen heittelin myös kahta pientä palloa. Ja pyörittelin kahta vannetta kummankin käden ympärillä. Loppuarviona aion tulla yökouluun tänne.

J.V.: Se oli siellä sirkusviikolla... Mää sillä kepillä pyöritin lautasia ja oli mulla kaks huivia. Niitä heitettiin ilmassa.
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti