tiistai 5. maaliskuuta 2019

Virtasten ystävänpäivädisko

Jokavuotiseen tapaan järjestimme opistolla Virtasten ystävänpäivädiskon torstaina 14.2.2019. Diskoa edeltävinä päivinä valmistelimme diskotapahtumaa eli pussitimme irtokarkkeja ja sipsejä sekä järjestelimme paikkoja. Diskobiisitoivelistan olimme lähettäneet DJ:lle jo aiemmin, joten diskossa soikin kaikki maailman parhaat biisit eli esimerkiksi Jari Sillanpään Eero, Robinin Boom Boom Kah ja Basshunterin Boten Anna. Olimme myös harjoitelleet Little Bigin Skipidi-biisin tanssimista ja diskossa pääsimmekin tanssimaan sitä.

Tanssijoita tuli Kokkolasta sekä esimerkiksi Kannuksesta, Halsualta ja Himangalta siten, että oman väen lisäksi diskossa oli melkein kaksisataa tanssijaa, joten meno oli aivan mahtava! Seuraavana kommentteja Virtasilta:

JM: Kiva diskopäivä! Me tanssittiin, syötiin sipsejä ja tanssin J:n kanssa. Näin tuttuja siellä. Oli hauska nähdä tuttuja kavereita.

HS: Mä näin T:n siellä ja sitten mä näin O:n. Mä ostin poppareita, limskaa ja muuta herkkuja. Sitten mä tanssin T:n ja MH:n kanssa. Oli mukava ja tykkään.

JA: Bileitä, hauska ja kavereita. Kaunista oli, seurustella. tanssimassa J:n kanssa. Iloinen, hauskaa mulla oli, munkki hyvältä maistui, juotiin limsaa, jaffa appelsiini. Ihastunut, punainen ranneke.

KK: Oli kiva tanssia ja en voittanut herkkukoria. Sitten olin diskojärjestelyissä mukana. Laitoin sydämiä seinille. Mä söin sipsejä, limsaa ja yhen donitsin ja munkin ja kahvin. Oli hyvää musiikkia. Maksoin euron arvasta enkä voittanut. Skipidi ja vihreä ranneke.

AH: Oli ihan hyvä. Yksi toivekappale tuli. Muuten hyvät tanssit. Oli muuten hyvä tanssia, mutta Robinia tuli liikaa.

SK: Tuli lempikappaleita. Söin karkkia ja join limsaa. Tanssin koko ajan. Näin tuttuja kotoa.

TK: En tykännyt diskosta. En tykännyt DJ:stä. Tykkäsin ystävistä, munkista ja I:n kanssa tanssimisesta.

MP: Tanssin, ja Keinutaan-kappale kuului. Ostin puffetista suklaapatukan ja arvan. Se oli oikein hyvä. Olen suomalainen -lempikappale tuli.

JK: Se oli mukavaa. Valmistelin diskon järjestelyitä. Koristelin salia. Tanssin tyttöjen kanssa. Kävin ostamassa puffetista herkkuja. Sitten mä kävin donitsilla ja kahvilla. Sitten mä kävin munkilla ja kahvilla.

VK: Hyvä disko ja tanssittu siellä. Ostin arvan ja karkkipussin. Tanssittu paljon. Ja tanssin A:n ja I:n kanssa. Hauskaa oli!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti