perjantai 24. lokakuuta 2014

Kulunut syysloma ja talven aloitus

Syysloma on lusittu ja syysloma oli hyvä! Tällä viikolla olemme tanssineet yhdessä tanssilinjalaisten kanssa. Täällä meidän luokassa on ollut audiopiskelijoita videokuvaamassa meitä. Tällä viikolla saimme luokkaamme kaksi lähihoitajaopiskelijaa.

M. Virtanen: In autumnholiday I've been shopping and I bought the soap, shampoo and everything clean. I like more perfumes, but I dislike dirty things anyway.

J. Virtanen: On tanssittu. Kävin Oulussa. Sain nähdä serkkupojan. Oli kiva nähdä. Serkkupojalla on oma auto.

H.Virtanen: Oli mukava tanssia. Tanssin yhden opiskelijan kanssa. Opiskelijalla on nutturatukka. Toinenkin opiskelija tuli juttelemaan. Molemmat tuli sinne lattialle istumaan, minä menin vähän sekaisin. Molemmat tuli kysymään miten tanssi meni. Minä vastasin, että hyvin. Minä ihmettelin, että molemmat tuli, menin sekasin. Minä hämmästyin. Meillä on uusi autokuski. Se toi aikaisin.

M. Virtanen:  Oltiin siellä Kokkolassa kuvaamassa, uimahallilla. Olen tottunut käymään uimahallilla. Otettiin videota uimahallin sisältä, kun tultiin uimahallin ovesta sisälle. Ne kuvasivat tuossa ulkona, kun tanssittiin ulkona. Katotaan miten meidän video pärjää (maakuntajuhlavuoden videokilpailu).

J. Virtanen: Kokkolassa kuvattiin jäähallilla. Se oli kylmä se jäähalli.

M.Virtanen: I was dancing always breakdance and I'm going to dance with other guys. I'm speaking English.

H.Virtanen: Ne kuvas ne audi-opiskelijat mua tuolla tanssipaikassa. Se oli mukavaa. Ne kamerat oli lattialla. Ne seisoi siellä ylhäällä näyttämöllä, siellä ne kuvasivat. Ihmettelin.

 S-J. Opiskelija: Mukava viikko on ollut. Ja suurin piirtein nyt on päässyt kärryille miten viikko kuluu ja on tullut joten kuten tutuksi.

M. Opiskelija: On ollut hauska tutustua uusiin ihmisiin. Odotan ensi viikkoa innolla.
  
Ensi viikolla alkaa valokuvaus ja täällä voi olla yötä. Ihan mukavaa!


Thank you!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti