keskiviikko 28. toukokuuta 2014

hip hei täältä tullaan ja helmat paukkuu

Eilen oli kevään esitysten aika. Virtaset tanssivat yhdessä tanssilinjalaisten kanssa Pharrell Willamsin Happy- kappaleen. https://www.youtube.com/watch?v=y6Sxv-sUYtM

Virtaset lauloivat Virtaset soittaa- biisin. https://www.youtube.com/watch?v=_fIsjZoVF2M

Katsoimme myös audiopiskelijoiden tekemiä lyhytelokuvia. H.Virtanen: Oli mukavaa. Se kauhumusiikki eilisessä kevätjuhlassa. Se tyttö, naamari, ase. Paljasti kasvot, sitä minä vähän pelkäsin ja säikähdin. Tiedemies pääsi karkuun.

Viime hetken tunnelmia ennen lukuvuoden päättymistä:

T. Virtanen: Minun tulee Virtasia ikävä. On kiva aloittaa 2.6. Toimintakeskus Kompassissa. Minulla on Kompassissa mukavia kavereita, joiden kanssa voin jutella.

S. Virtanen: Minä haluan ihanan kesän.

H. Virtanen: Autolla mennään jossain käymään, musiikki ja radio autossa, se on mukavaa. Anna Abreu ja ratatata taa. Lauloin mukana. Mukava tulla syksyllä takaisin opiskelemaan. Saa uusia kavereita. 

J. Virtanen: Minä olen kyllä nauttinut täällä Virtasissta, kun ollaan täällä koulussa. Nämä on ihania hetkiä, kun ollaan oltu täällä. Olen itsestäni ylpeä ja onnellinen. Ja paljon ilon kyyneleitä meille kaikille. 

A. Virtanen: Minä tykkäsin täällä koulussa, kaikki hyviä puolia. Viimeinen vuosi menossa, viimeinen koulupäivä. Läksiäisjuhla, pitää muistella hyviä asioita. Minä aina tykkäsin olla täällä. Minä viihdyin hyvin.

S. Virtanen: Keväällä oli parasta juoksut H. Virtasen kanssa. Kaveri hoitaa Kompassissa.

M. Virtanen: Ne musiikkitunnit Kokkolan Estraditaiteen koululla oli kivoja. Kaikille hyvää kesälomaa!

L. Virtanen: On ollut mukava käydä koulua. Täällä on oppinut paljon uusia asioita.

Plaa plaa, jee jee pystyssä pysytään
Plaa plaa, jee jee sieltä ne tulee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti