torstai 20. helmikuuta 2014

Mitä Virtaset duunaa?!

Työharjoittelu on ohi. Kaikki tsempattiin hienosti!!!Opettaja on meistä tosi ylpeä!!! Me saadaan kaikki 10 pistettä ja papukaijamerkki, se me halutaan.

J. Virtanen: Olin pyöräliikkeessä, Lybeck- nimisessä. Olin myymälässä ja myymälän varastossa. Siellä korjasin polkupyöriä ja huolsin niitä. Pyörävarastolla kokosin erilaisia pyöriä. Työ sujui hyvin. Olen oppinut paljon. Olen Henna-avustajasta ylpeä. Henna on antanut minulle hyvää ja positiivista palautetta.

H. Virtanen: Oli mukavaa. Olin reipas. Oli paljon hommia. Laitoin pahvilaatikoita ja muoveja koneeseen. Huilasin aina välillä.Välillä oli apureita, A. Virtanen. Oli mukavaa. Minulla oli mukana eväitä; mandariinia, leipää ja pullaa. Mukavia työntekijöitä. Ei väsyttänyt. Olin reipas.  

S. Virtanen: Olin toimintakeskus Kompassissa. Tein huopapalloja. Väreinä oli harmaa ja sininen. Kaikki muutkin huovuttivat eri värisiä palloja. Palloista tulee taulu.  Kivaa oli. Meillä oli kisakatsomo ja katsottiin suomalaisten kisasuorituksia.

L.Virtanen: Oli mukavaa olla K-Marketissa. Laitoin pahveja pahvipaavoon ja muoveja oranssiin jätesäkkiin. Laitoin tavaroita hyllyyn mm. karkkeja. Meni ihan hyvin. 

Audi-herrat Joona ja Peter tulivat haastattelemaan meitä työpaikoille Virtasten uutisiin. Katsokaa uutiset tästä: http://www.youtube.com/watch?v=EjR7Oy-lEx4 tai etsi youtubesta nimellä Virtasten uutiset.

Tänään on jännä päivä! Rakkaat veriviholliset kohtaa. Suomi ja naapurimaa Ruotsi pelaa välieräottelun. Ei tiedä miten käy, jännää. Tiukka peli tulee. Här är svenska.

Ensi viikolla meillä on hyvin ansaittu hiihtoloma. Hiihtolomasuunnitelmat ovat osalla vielä auki. J. Virtanen menee mökille ja tekee metsätöitä. Mökillä on piisameita, hirviä, kettuja ja jäniksiä. Ne on käyneet mökin pihamaalla. 

Hiihtoloman jälkeen osa Virtasista lähtee sitten Englantiin ART-is projektin matkalle. Matkakuumetta on ilmassa. Ja jännitystä. Jännitys tiivistyy, kun lentokone nousee ilmaan. Koneessa on mukavaa. H. Virtanen odottaa tapaavansa jonkun tv:stä tutun julkkiksen. Saa nähdä miten käy. Mukavaa lähteä isoon kaupunkiin, Lontooseen. Ono ja Holly Heart n Soulista toivottavat meidät tervetulleeksi. Katsokaa terveiset Lontoosta: http://www.youtube.com/watch?v=NqyREQ3i88E

J. Virtasen matkavinkkejä: Ei saa laittaa nestemäisiä aineita reppuun vaan matkalaukkuun. Jos otatte lompakot ja puhelimet mukaan, ne pitää olla hyvässä säilössä. Ei saa olla esillä.

Tilu lilu lii.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti