tiistai 18. huhtikuuta 2017

Muhosen tallilla ratsastamassa

Keskiviikkona 5. huhtikuuta me Virtaset oltiin ratsastamassa Muhosella. Hevosia hoidettiin ja harjattiin ja niille annettiin porkkanaa. Ja sitten taputetiin ja silitettiin. Me ratsastettiin kolmella hevosella. Kun lopeteltiin, piti kiittää hevosta taputtamalla hevosta - hevonen tykkää. Tallilla oli myös kaksi kissaa ja pupuja.

M.P: Toista kissaa silitin. Minä ratsastin valkosella ja ruskealla hevosella. A-ope haastatteli.

M.H: Minä silitin hevosta. Se oli ihanaa.

J: Mä ratsastin mustalla hevosella ja valkosella myös. Sitten mä silitin pupua. Sitten mä annoin porkkanaa hevoselle. Se valkonen hevonen oli ihana ja rauhallinen.

M: Ensin silitin hevosta. Se oli ensimmäinen kerta. Sitten ratsastin. Sekin oli ensimmäinen kerta. Se tuntu mukavalta.

S: Maisemat oli ihania ja hevosetkin nautti siitä auringon lämmöstä. Mulla oli oma kypärä, ratsastushousut, ratsastusliivi ja hanskat. Ratsastin sillä valkosella Vari-hevosella. Se oli ihanaa ja tuoksui hevoselle ja vaatteet oli ihan hevosen karvoissa. Taputin ja kiitin ja lähin pois. Se oli siinä.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti